Polityka Reklamacji FLASHT
W FLASHT dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty najwyższej jakości. Jednak w przypadku, gdybyś napotkał jakiekolwiek problemy z naszymi odblaskami, oferujemy przejrzystą i prostą politykę reklamacji.
Jak zgłosić reklamację?
-
KONTAKT Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
kontaktW przypadku problemów z zakupionym produktem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz to zrobić kilkając w przycisk poniżej.
-
OPIS PROBLEMU
Podaj szczegółowy opis problemu, dołączając zdjęcia uszkodzonego lub wadliwego produktu, abyśmy mogli dokładnie ocenić sytuację.
-
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Nasz dział obsługi klienta dostarczy Ci formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i odesłać razem z produktem.
Proces reklamacji
Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego i produktu, nasz zespół oceni zgłoszenie w ciągu 7 dni roboczych.
Akceptacja reklamacji:
Jeśli reklamacja zostanie zaakceptowana, zaoferujemy naprawę, wymianę produktu na nowy, lub zwrot pieniędzy, w zależności od preferencji klienta i dostępności produktów.
Odrzucenie reklamacji:
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, poinformujemy Cię o powodach decyzji oraz przekażemy dalsze instrukcje.
W przypadku akceptacji reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki naprawionego lub nowego produktu do klienta. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej.
Ocena reklamacji
Decyzja
Wysyłka
Warunki reklamacji
-
OKRES REKLAMACJI
Reklamacje można zgłaszać w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu produktu.
-
STAN PRODUKTU
Reklamacja dotyczy tylko produktów, które zostały użyte zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją użytkowania.
-
WYŁĄCZENIA
Reklamacje nie obejmują uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, modyfikacji produktu lub naturalnego zużycia.

ZAUFAJ FLASHT
Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem. Dziękujemy za wybór produktów FLASHT i zapewniamy, że zrobimy wszystko, abyś był w pełni usatysfakcjonowany z naszych usług. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki reklamacyjnej, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.